You are here: Home Łeba

Łeba

Showing 9 from 9 Items
  • Item thumbnail

Polska jest niezwykłym miejscem – pełnym tajemniczych zakątków, które tak łatwo przeoczyć. Jednym z nich jest Łeba, niepozorne miasto, obfitujące jednak w liczne atrakcje. Często wybieramy się tam całą rodziną i zawsze wracamy wypoczęci, roześmiani i … zaskoczeni. Bo w tym miejscu zawsze czeka na nas jakaś niespodzianka, która na długo pozostaje w naszych sercach. […]

Część Czołem Kluski z Rosołem! Nazywam się Ksawery i mam już prawie pięć lat. Bardzo lubię spędzać czas nad morzem, gdy to mam możliwość pluskania się w wodzie oraz robienia z tatą zamków z piasku. W tym roku nad morzem byłem już 5 raz w swoim życiu . Pierwsza moja wizyta była jeszcze w brzuszku […]

Kochani .stop. jesteśmy w trakcie pakowania .stop. jak co roku .stop. wyjeżdżamy do Łeby .stop. dlatego czasu .stop. starczy nam na napisanie .stop. krótkiej, lecz treściwej depeszy .stop. będzie to wyjątkowy wyjazd .stop. bo obchodzimy rocznice .stop. to nasze 10 wakacje .stop. w tym nadmorskim kurorcie .stop. początkowo jeździliśmy tam .stop. z rodzicami .stop. kolejno […]

• Item thumbnail

Ktoś mądry napisał kiedyś, że to nie miejsca są ważne, ale ludzie, którzy czynia je magicznymi i wartymi wspomnień i powrotów – i ja mu wierzę Dlatego przy planowaniu corocznych wakacji zwracam uwagę przede wszystkim na potrzeby tych ostatnich – małych ludzi, czyli dzieci, których liczba w tamtym roku wzrosła do dwu i męża, wciąż […]

Najpierw 6 km spaceru przez las, po lewej przy lesie rozciągało się ogromne jezioro Łebsko. Później wspinaczka na wielką wydmę Łącką, mi najlepiej szło się boso. Przywiązałam sandały do plecaka męża. Czułam się tak, jakbym znów była dzieckiem, które kocha brodzić w piasku i gdy patrzy na niekończące się wydmy, myśli „pustynia”. Zresztą spotkaliśmy po […]

Wczasy rodzinne w Łebie to udane wczasy,zwłaszcza z dziećmi. Miasto Łeba to również bogata oferta turystyczna obfitująca w liczne atrakcje turystyczne, do głównych zaliczany jest największy w Polsce park dinozaurów- Łeba Park, a także stadnina koni, park linowy oraz wystawa motyli. Zróżnicowana baza noclegowa to m.in. hotele, pensjonaty, domy wczasowe, campingi, pokoje gościnne, domki letniskowe […]

• Item thumbnail

Łeba to wspaniała nadmorska miejscowość, znajdziecie tam szereg atrakcji dla dzieci i dorosłych. Będąc w Łebie koniecznie trzeba zobaczyć ruchome wydmy,park dinozaurów oraz muzeum motyli. Nas szczególnie ujął park dinozaurów. Moja córeczka była bardzo zadowolona z tej wycieczki. W parku dinozaurów jest również szereg innych atrakcji dla dzieci, jak kolejki, przejażdżka na koniku, place zabaw, […]

Santiago de Łeba Podróż nad polskie morze zaplanowaliśmy już w marcu. Z obawą wybraliśmy lipcowy termin, drżąc o to, by pogoda była słoneczna. Nieprzypadkowo wybraliśmy ośrodek wypoczynkowy o znaczącej nazwie „Arena Słońca”, by choć w nazwie było trochę ciepła. Już na wiele dni przed wyjazdem sprawdzaliśmy prognozę pogody: długoterminową, 16-dniową, numeryczną i jakie tylko oferował […]

To miejsce, w którym jednocześnie wypoczniesz i spędzisz niezapomniane chwile:) W trosce o komfort i bezpieczeństwo Łeba oferuje odwiedzającym mnóstwo atrakcji i duży wybór ośrodków wypoczynkowych, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów. Malownicza okolica pozwala na zwiedzanie miasta zarówno pieszo jak i rowerem. Godne polecenia miejsca dla zwiedzających to m.in. ruchome wydmy, park dinozaurów, […]