You are here Home Jastrzębia Góra Wspomnienia małej syrenki
Item image

Karwia 2005

1. Dzisiaj mama zabrała mnie do nowej piaskownicy, większej niż ta do której zawsze chodzimy. Jest tu bardzo dużo dzieci, i chyba jeszcze więcej dorosłych, ale jest miejsce dla wszystkich. A Ci, którzy się nie mieszczą stoją w wodzie i czekają na swoją kolej. Bardzo mi się tu podoba.

Łeba 2006

2. Znowu przyjechaliśmy do tej piaskownicy co kiedyś. Ludzi jest chyba jeszcze więcej i musiałyśmy czasem z mamą czekać w wodzie aż zwolni się miejsce, ale ja się lubię chlapać w kałuży i wcale mi to nie przeszkadzało. Znów chcę tu przyjechać!

Łeba 2007

3. I znowu jesteśmy w tej wielkiej piaskownicy. Jest jeszcze większa niż ją pamiętałam. I ta woda też strasznie wielka. Nigdzie nie widać końca. Mama mówi, że to jest plaża, a nie piaskownica i że ta woda, to jest morze. Dużo spacerujemy, nawet jak jest chłodno i czasem pada deszcz. Bawię się też z innymi dziećmi i w ogóle jest bardzo fajnie. Lubię tutaj przyjeżdżać.

Łeba 2008

4. Dzisiaj były okropnie duże fale! Fale to są takie bałwany, które chlapią wodą i wcale nie trzeba skakać żeby być całkiem mokrym, dużo fajniej niż w kałuży. Ale ja i tak skaczę, bo to jest najlepsza zabawa i można jeszcze innych pochlapać. Nadal jest moja ulubiona lodziarnia, po obiedzie rodzice obiecali tam pójść. A potem pójdziemy na zachód słońca! Wtedy jest tak pięknie!

Jastrzębia Góra 2009

5. Bardzo czekałam kiedy znowu zobaczę morskie bałwanki i kiedy znowu jechaliśmy nad morze, to dobrze się przygotowałam. Ubrałam się ciepło i wzięłam wysokie kaloszki żeby mi śnieg nie wpadał do butów. Mama nie pozwoliła mi zabrać szalika, ale rękawiczki przemyciłam schowane między skarpetkami. Tylko okazało się, że wcale niepotrzebnie, bo nie ma ani śniegu, ani bałwanów. Wszędzie tylko piach i woda. Mama się ze mnie śmieje, że coś pokręciłam, ale przecież pamiętam, że jak byliśmy poprzednim razem nad morzem, to były bałwany! Poznałam nową koleżankę! Jest super! Świetnie się bawimy. Ona ma fajnie, mieszka w tym domu, do którego przyjechaliśmy.

Jastrzębia Góra 2010

6. Wypytałam mamę dokładnie co to za numer z tymi piaskowymi bałwanami. Okazało się, że bałwany są, ale nie takie jak zimą i nawet nie piaskowe, tylko na wodzie. Wcale nie są podobne do bałwanów, ale mama by mnie nigdy nie oszukała, więc to muszą być bałwany. Dobrze, że wyjaśniłam to zanim przyjechaliśmy, bo nie wiem jakbym się zmieściła do plecaka gdybym zabierała te wszystkie zimowe ubrania. I to całkiem niepotrzebnie, bo jest gorąco i słonecznie. Znów mieszkamy u tej mojej koleżanki! Świetnie się bawimy. Rodzice zabierają nas na spacery i wycieczki. Najfajniejsze są schody na plażę!Tak ich dużo, że pomyliłam się w liczeniu. Jest suuuuuper!

Jastrzębia Góra 2011

7. Hurrrra! Jedziemy nad morze! Dzwoniłam do koleżanki, ale ona już wiedziała, że znów przyjadę. Ale będzie zabawa! Morze jest taaakie wspaniałe! Nigdy nie chcę jechać w inne miejsce!

Jastrzębia Góra 2012

8. Już od zimy planowałam swój wakacyjny wyjazd. Umówiłyśmy się z Roksaną co będziemy robić jakby nie było plaży. Znaczy plaża będzie, przecież jej nie zabiorą, ale pogody jakby nie było… Ale pogoda jest! Roksi codziennie z nami chodzi nad morze i doskonale się bawimy. Zbudowałyśmy ogromny zamek, a potem, wieczorem poszłyśmy sprawdzić czy nadal tam jest… był!

Jastrzębia Góra 2013

9. Teraz to już jeżdżę do Jastrzębiej, jak do drugiego domu… Nie wyobrażam sobie nie jechać nad morze! Może i fajnie byłoby pojechać w inne miejsce, ale ja tak kocham właśnie to! Babcia i dziadziuś powiedzieli, że może w przyszłym roku zabiorą mnie też nad morze. Na razie świetnie się bawię z moją przyjaciółką. Często przychodzimy na zachód słońca… to takie urocze!

Sarbinowo lipiec 2014

10. Obiecali i dotrzymali słowa! Przyjechałam z dziadkami do Sarbinowa. Fajnie tu. Ładna plaża i okolica. Jeździmy do Mielna, też ekstra miejsce. Będę tu 2 tygodnie, potem do domu, a później… do Jastrzębiej Góry!!! HUUUURRRRAAAAA! Kocham nasze morze!

Wakacje z dziećmi nad morzem – poznaj kolejne podróże: