You are here Home Karwia Szczęśliwa rodzinka nad morzem ;)
Item image

Dopiero co wróciliśmy z Karwi a już całą rodziną tęsknimy za naszym morzem.

Nasze córeczki Maja i Natasza mają 3 latka i był to ich drugi wyjazd nad morze 2 lata temu byliśmy we Władysławowie.
Tegoroczny wyjazd zaplanowaliśmy razem z naszymi znajomymi i ich 2 letnią córeczką Oliwią.
Od początku wszyscy zdaliśmy się na propozycję mojej żony, która była inspiratorem wyjazdu i już pod koniec stycznia mieliśmy zaklepany miejsce. Wybór padł na Karwię między innymi z uwagi na bliskość różnych wypoczynkowych miejscowości atrakcyjnych turystycznie tj. Jastrzębia Góra tu 3km od centrum znajdziemy najstarszą polską latarnię morską Rozewie, jest tu też Gwiazda Północy czyli miejsce w Polsce najbardziej wysunięte na północ. Władysławowo a w nim Dom Rybaka z wieżą widokową, Port Rybacki, Aleja Gwiazd Sportu , Ocean Park. Następnie jedna z najpiękniejszych mierzei świata półwysep helski gdzie do samego Helu jest niecałe 50km .W przypadku słabszej pogody wycieczka po którejś z tych miejscowości lub kilku miała nam urozmaicić wczasy.
Trafiliśmy jednak na super pogodę! Słońce świeciło cały nasz pobyt. Nie spadła nawet kropla deszczu. Codzienne przygotowania na plażę, następnie kąpiele w morzu, na zawsze utkwią nam w pamięci. Dziewczyny były zachwycone. Żona lubi kąpiele słoneczne a ja z dziewczynami przekopywałem tony piasku, nosiliśmy wodę w wiaderkach, zbieraliśmy muszelki z przybrzeżnych fal a także zwiedzaliśmy pompowane zjeżdżalnie. Całą czwórką chodziliśmy wzdłuż brzegu podziwiając dzieła sztuki wykonane z piasku, nie były to tylko genialne budowle ale też różne zwierzęta wodne krokodyle, delfiny itp.
Popołudniu chodziliśmy na coś do jedzenia, następnie kolejne spotkanie z plażą gdzie ludzi było o wiele mniej i niepotrzebne były parawany wystarczył kawałek koca. Wieczorem dziewczynki wypatrywały na niebie lampiony na placu zabaw przed naszym domkiem.
Spędziliśmy tam wspaniały tydzień, który miło będziemy wspominać.

Wyjazd był po prostu suuppppeeeerrrrrr!!!

P.S. Bałtyk do zobaczenia za rok.

Wakacje z dziećmi nad morzem – poznaj kolejne podróże: